مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-30بين الملل

درخواست نماینده کنگره آمریکا برای آزادی تمام زندانیان فلسطینی


تنها عضو فلسطینی تبار کنگره آمریکا در جدیدترین موضع گیری ضد صهیونیستی اش خواستار آزادی تمامی زندانیان فلسطینی در اسارت تل آویو شده است که به صورت خودسرانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی دستگیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رشیده طلیب نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت میشیگان خواستار آزادی همه زندانیان فلسطینی شده است که کاملا خودسرانه و بدون هیچ اتهامی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر شده و نگهداری می شوند و در این ماجرا تاکید ویژه ای بر آزادی زنان و کودکان فلسطینی در بند تل آویو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور طلیب در جریان حمایت از زندانیان فلسطینی در قالب بیانیه ای عنوان کرد: هر غیرنظامی بی گناهی فارغ از مذهب و قومیتی که دارد، باید آزاد شود و نزد خانواده اش بازگردد .

وی با اذعان به تداوم حمایت هایش از مردم فلسطین در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: من خواستار آزادی تمامی گروگان ها و فلسطینی های بی گناهی هستم که خودسرانه از سوی دولت اسراییل بدون هیچ اتهام و محاکمه ای بازداشت شده اند.

طلیب در اظهاراتش برخی از آمار مرتبط با فلسطینی های دستگیر شده از سوی رژیم صهیونیستی اشاره و در این رابطه عنوان کرد: به طور متوسط سالانه 500 تا 700 کودک فلسطینی از سوی نیروهای اسراییلی بازداشت می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده کنگره آمریکا برای آزادی تمام زندانیان فلسطینی

درخواست نماینده کنگره آمریکا برای آزادی تمام زندانیان فلسطینی