مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-02ورزشي

15 چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده افتتاح می شود


طبق برنامه ریزی های به عمل آمده درصدد هستیم تا ایام الله دهه فجر 15 چمن مصنوعی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

- جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به پروژه های احصا شده برای دور دوم سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: در یک و نیم سال گذشته تقریباً یک هزار و 500 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حوزه های مختلف برای شهرستان جذب و هزینه شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه نزدیک به 100 مدرسه تخریبی در این شهرستان احصا شده است، گفت: از این تعداد اقدامات اولیه مربوط به 43 مدرسه آغاز و عملیات اجرایی بیش از 30 مورد آن نیز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: قسمت اعظمی از اعتبارات مربوط به بیش از 30 مورد مدرسه تخریبی از طریق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین می شود و 30 درصد مابقی هم از طریق خیرین تأمین می شود.

تاراسی در خصوص پروژه های ورزشی هم گفت: سال گذشته 7 چمن مصنوعی در شهرستان افتتاح و در اختیار ورزش دوستان قرار گذاشته شد.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده درصدد هستیم تا ایام الله دهه فجر 15 چمن مصنوعی دیگر را در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم، ادامه داد: در همین راستا دو چمن مصنوعی بزرگ در بخش های زرین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده افتتاح می شود

15 چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده افتتاح می شود