مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-01سياسي

عملکرد خوب مجلس یازدهم در صیانت از منافع ملی


مجلس یازدهم اقدام راهبردی برای صیانت از منافع ملت ایران، حمایت از خانواده و تعالی جمعیت، جهش ملی مسکن، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم و نظام رتبه بندی معلمان و بسیاری از مصوبات را به نفع مردم تصویب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی عصر امروز در همایش روز ملی مجلس که با حضور اقشار مختلف مردم بروجرد در سینما فلسطین برگزار شد، افزود: مجلس انقلابی یازدهم اقدامات بزرگی انجام داد، رهبری فرمود مجلس انقلابی است، به علت جهت گیری هایی که تاکنون در مجلس انجام شده است.

وی اظهار کرد: مجلس یازدهم اقدام راهبردی برای صیانت از منافع ملت ایران، حمایت از خانواده و تعالی جمعیت، جهش ملی مسکن، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم و نظام رتبه بندی معلمان و بسیاری از مصوبات را به نفع مردم تصویب کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: اگر نماینده مجلس مطالبات مردم را دنبال نکند، کارها انجام نمی شود، کارهای انجام شده تعامل بین دولت و مجلس است.

گودرزی افزود: نماینده مردمی باید مدافع حقوق مردم باشد، شهرستان بروجرد، مشکلات انباشت شده فراوان دارد، با تلاش و کوشش شبانه روزی و مساعدت مسئولان اجرایی بیمارستان کوثر تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب مجلس یازدهم در صیانت از منافع ملی

عملکرد خوب مجلس یازدهم در صیانت از منافع ملی