مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-15پزشكي

تاکید استاندار هرمزگان بر ساماندهی کشتارگاه دام بندرعباس


استاندار هرمزگان با بیان این مطلب که عدم نظارت بر مسئله ذبح دام و نگهداری گوشت می تواند موجب بروز بیماری های مشترک میان انسان و دام شود گفت: - به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز در نشست کارگروه میز تصمیم استان اظهار کرد: کشتارگاه مجهز و صنعتی شهرداری بندرعباس در بازه زمانی 8 ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد و به منظور سلامت افراد ذبح کننده بر بهداشت کشتارگاه ها نظارت جدی صورت گیرد.

  وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه بندرعباس گفت: حفظ سلامت عمومی مردم بسیار حائز اهمیت است، با توجه به اینکه بیماری های زیادی میان انسان و دام مشترک است لذا نیاز است با حساسیت ویژه ای نسبت به ذبح دام و نگهداری گوشت اقدام شود.

   همچنین وی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت های مورد نیاز آب و برق شهرک های فولاد و شیشه انجام خواهد شد گفت: در حوزه تامین گاز مورد نیاز نیز از طریق وزارتخانه های متبوع پیگیری صورت می گیرد و این نیاز نیز مرتفع می شود.

دوستی افزود: در حوزه عدم امکان صدور اسناد مالکیت در سکونتگاه های غیر رسمی واقع در محدوده و حریم شهر برای اراضی با کاربری تجاری و مسکونی، مقرر شد ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری با انتخاب مشاور نسبت به مطالعه محدوه های شمالی بندرعباس شامل منطقه چهچکور و جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار هرمزگان بر ساماندهی کشتارگاه دام بندرعباس

تاکید استاندار هرمزگان بر ساماندهی کشتارگاه دام بندرعباس