مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-08سياسي

دانشکده پزشکی البرز با حضور رییس جمهور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز و در جریان دومین سفر استانی دولت به استان البرز با حضور رییس جمهور، - ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در جریان دومین دور سفر استانی با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز و در جریان دومین سفر استانی دولت به استان البرز با حضور رییس جمهور، نماینده، ولی فقیه در استان البرز، وزیر بهداشت، معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار البرز افتتاح شد.

عملیات اجرایی ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز از سال 99 آغاز شد.

این ساختمان در زمینی به گستره 20 هزار متر مربع و زیر بنای 22 هزار و 500 متر بنا احداث شده و برای ساخت و تجهیز این دانشکده حدود 12 هزار میلیارد ریال توسط یک فرد نیکوکار هزینه شده است.

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی البرز دارای 17 کلاس درس 40 تا 150 نفره، سالن آزمون الکترونیک، آمفی تئاتر با ظرفیت 300 نفر، سرسرای جلسات با ظرفیت 100 نفر، 9 آزمایشگاه تخصصی، لانه حیوانات، مرکز مهارت های بالینی و کتابخانه الکترونیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پزشکی البرز با حضور رییس جمهور افتتاح شد

دانشکده پزشکی البرز با حضور رییس جمهور افتتاح شد