مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-30سياسي

آغاز اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد سیستان و بلوچستان


مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از اجرای طرح «پالایش کتاب» در کتابخانه های مساجد استان، در راستای بروزرسانی کتب و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه بین نسل جوان مسجدی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد استان، در راستای بروزرسانی کتب و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه بین نسل جوان مسجدی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی پودینه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد سراسر استان افزود: این طرح با هدف خارج کردن کتاب های فرسوده و بلا استفاده از کتابخانه های مساجد و جایگزین سازی کتاب های جدید و مورد نیاز مخاطبین در استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: طی اجرای این طرح، به منظور مناسب سازی کتب موجود در کتابخانه های مساجد با نیازهای مناطق، کتاب به این کتابخانه ها اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان یادآور شد: طرح پالایش کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در استان آغاز شده است.

پودینه با اشاره به اینکه اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد، خواهد بود، تصریح کرد: این کتاب ها بیشتر با محور موضوعاتی نظیر دفاع مقدس، کتب دینی و کتاب های ویژه رده سنی کودک و نوجوان تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد سیستان و بلوچستان

آغاز اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد سیستان و بلوچستان