مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-27سياسي

پیشنهاد قادری برای اصلاح مصوبه افزایش سن بازنشستگی


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان این که مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش سن بازنشستگی ابهام دارد، گفت: امیدواریم شورای نگهبان ایراداتی را به این مصوبه وارد کند و برای اصلاح به مجلس برگرداند آنگاه ما در کمیسیون تلفیق ابهامات را رفع خواهیم کرد.

- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان این که مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش سن بازنشستگی ابهام دارد، گفت: امیدواریم شورای نگهبان ایراداتی را به این مصوبه وارد کند و برای اصلاح به مجلس برگرداند آنگاه ما در کمیسیون تلفیق ابهامات را رفع خواهیم کرد.

جعفر قادری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم درباره افزایش سن بازنشستگی اظهار کرد: در زمان تصویب افزایش سن بازنشستگی مقرر شد بیمه پردازانی که 28 تا 30 سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنها برای بازنشستگی اضافه نمی شود.

آنهایی که 25 تا 28 سال سابقه دارند به ازای هر سال باقی مانده تا بازنشستگی دو ماه اضافه می شود و بیمه پردازانی که 20 تا 25 سال سابقه دارند به سنوات آنها به ازای هر سال سه ماه اضافه می شود.

وی ادامه داد: همچنین بیمه پردازانی که بین 10 تا 20 سال سابقه خدمت دارند به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی چهار ماه به سنوات اشتغال آنها اضافه می شود و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد قادری برای اصلاح مصوبه افزایش سن بازنشستگی

پیشنهاد قادری برای اصلاح مصوبه افزایش سن بازنشستگی