مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-13دانش

طهرانچی: دانشگاه آزاد در تربیت نیروی انسانی مدل جدیدی را دنبال می کند


دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروی انسانی مدل جدیدی را دنبال می کند و همه اقدامات این دانشگاه براساس سند تحول و تعالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، اولین نشست دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و عاصمه قاسمی مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده در سالن 9 دی سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در ابتدای این نشست با گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) ام ابیها و حضرت خدیجه (س) ام المومنین هستند.

خدا را شاکریم در مکتبی هستیم که زن در آن دارای شرافت و کرامت است و اگر بخواهیم زن اجتماعی مثال بزنیم، بهترین آنها حضرت زهرا (س) و حضرت خدیجه (س) است که در اجتماعی که پیش از ظهور اسلام دختران را زنده به گور می کردند، بیشترین حضور و بروز را در اجتماع داشتند.

این موضوع نشان می دهد که آیین ما برای زن در سه عرصه زن به ماهو زن، مادر و همسر جایگاه ویژه ای قائل است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و اتفاقات پس از آن اظهار کرد: این عملیات چنان طوفانی برپا کرده که بیش از هر چیز مبانی که تاکنون در کلاسهای مان درباره غرب می گفتیم را فرو ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: دانشگاه آزاد در تربیت نیروی انسانی مدل جدیدی را دنبال می کند

طهرانچی: دانشگاه آزاد در تربیت نیروی انسانی مدل جدیدی را دنبال می کند