مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-27سياسي

سرلشکر باقری: به جوانان سازنده «دیلمان» بیشتر از خودِ این ناوشکن افتخار می کنیم


سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه افتخار ما به جوانان سازنده ناوشکن «دیلمان» از خود این ناو بیشتر است، گفت: ساخت این چنین ناوشکنی در شرایط تحریمی که در چهار سال اخیر اوج آن را شاهد بودیم کار بسیار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه آیین الحاق ناوشکن بومی دیلمان منطقه چهارم ناوگان شمال در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه ناوشکن دیلمان با فناوری روز و عمده آن توسط صنعتگران داخلی کشور ما ساخته شده است اظهار کرد: در ساخت ناوشکن دیلمان صنایع دفاعی وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش شرکت های دانش بنیان و بسیاری از جوانان دانشمند کشور سهم داشتند.

وی با اذعان به اینکه در شرایط تحریم حقیقتاً در اختیار گرفتن پیچ و مهره هم کار سختی است، افزود: ساخت این چنین ناوشکنی در شرایط تحریمی که در چهار سال اخیر اوج آن را شاهد بودیم کار بسیار بزرگی است و به همین دلیل افتخاری که ما به این سازندگان و صنعتگران و جوانان داریم بسیار بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه افتخار ما به جوانان سازنده ناوشکن دیلمان از خود این ناو بیشتر است، بیان کرد: جوانان ما با روحیه عالی بار دیگر شعار ما می توانیم را  به عمل تبدیل کردند و این کار بزرگ را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: به جوانان سازنده «دیلمان» بیشتر از خودِ این ناوشکن افتخار می کنیم

سرلشکر باقری: به جوانان سازنده «دیلمان» بیشتر از خودِ این ناوشکن افتخار می کنیم