مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-07فرهنگي

رونمایی از کتاب «زیلو میبد؛ فرش سلامت» در نمایشگاه پژوهش یزد


همزمان با دهمین نمایشگاه دستاوردهای پزوهش و فناوری استان یزد، نسخه های فارسی و انگلیسی کتاب «زیلوی میبد فرش سلامت» با حضور استاندار یزد رونمایی شد.

- رونمایی از کتاب زیلو میبد؛ فرش سلامت در نمایشگاه پژوهش یزد ایسنا/یزد همزمان با دهمین نمایشگاه دستاوردهای پزوهش و فناوری استان یزد، نسخه های فارسی و انگلیسی کتاب زیلوی میبد فرش سلامت با حضور استاندار یزد رونمایی شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شایسته شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در انتشار کتاب زیلوی میبد؛ فرش سلامت ، آن را از مقدمات بازاریابی این هنر اصیل ایرانی- اسلامی دانست و بر توسعه پژوهش و نوآوری در صنایع دستی خصوصا هنر زیلوبافی تاکید نمود.

در این مراسم علاوه بر مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد نمایندگانی از انجمن صنفی بافندگان زیلوی استان یزد و تیم توسعه خوشه زیلو نیز حضور داشتند.

این دو کتاب فاخر و ارزشمند از جمله دستاوردهای پروژه توسعه خوشه زیلو است که برای کمک به معرفی هنر-صنعت زیلوبافی و بازاریابی بهتر آن در قالب 5 فصل شامل معرفی زیلو، میراث زیلو ، تولید زیلو، میبد شهر جهانی زیلو و زیلو و زندگی منتشر شده است.

نسخه فارسی در قطع خشتی بزرگ و در 84 صفحه گلاسه و تمام رنگی منتشر شده و حاوی اطلاعات ارزشمند و تصاویری زیبا از هنر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «زیلو میبد؛ فرش سلامت» در نمایشگاه پژوهش یزد

رونمایی از کتاب «زیلو میبد؛ فرش سلامت» در نمایشگاه پژوهش یزد