مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:062023-12-12اجتماعي

مدارس اصفهان فردا غیرحضوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: باتوجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده ها فردا چهارشنبه 22 آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

 شیشه فروش خاطرنشان کرد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی همچنان مورد تأکید کارگروه است.

 وی درخصوص اجرای طرح زوج و فرد، متذکر شد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اصفهان فردا غیرحضوری شد

مدارس اصفهان فردا غیرحضوری شد