مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07اقتصادي

وضعیت صنعت نساجی مازندران روبه توسعه است


مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: وضعیت صنعت نساجی مازندران روبه توسعه است و از قدیم مازندران در صنعت نساجی پیش رو بوده و ظرفیت های توریستی قابل توجهی دارد که می تواند در زمینه جذب سرمایه گذار ظرفیت های نساجی و پوشاک این استان به عنوان .

- ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: وضعیت صنعت نساجی مازندران روبه توسعه است و از قدیم مازندران در صنعت نساجی پیش رو بوده و ظرفیت های توریستی قابل توجهی دارد که می تواند در زمینه جذب سرمایه گذار ظرفیت های نساجی و پوشاک این استان به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد .

محسن گرجی در حاشیه سفر به مازندران در بازدید از نمایشگاه صنعت نساجی در نیاوران ساری، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه بیانگر پویا بودن صنعت نساجی در استان مازندران است که مجموعه استان های فعال در صنعت نساجی در این نمایشگاه حضور قابل توجهی دارند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه نساجی قائمشهر مورد توجه ویژه شخص رییس جمهور و وزیر صمت است که جلسات مختلفی در این راستا برگزار شد، تصریح کرد: اولین گام که در روزهای آینده با همکاری قوه قضاییه اتفاق می افتد تعیین تکلیف مالکیت نساجی است که طی روزهای آینده انجام می شود و مالکیت نساجی به بانک ملی برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت صنعت نساجی مازندران روبه توسعه است

وضعیت صنعت نساجی مازندران روبه توسعه است