مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-27سياسي

در وجود شخصیتی حضرت زهرا (س) عقلانیت، عدالت و معنویت در اوج خود قرار دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حضرت زهرا (س) تندیس انسان کامل است، و در وجود ایشان عقلانیت، عدالت و معنویت در اوج قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کوچه های بنی هاشم ارومیه اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصتی برای مرور راهبردهای شیعه است و حضرت زهرا (س) تندیس انسان کامل است که در قامت زن در قله همسر بودن و مادر بودن ایستاده است و در وجود ایشان، عقلانیت، عدالت و معنویت در اوج قرار دارد.

وی با بیان این که دین اسلام مبتی بر عقلانیت است، افزود: حضرت زهرا (س) در گفتار، استدلال و برخورد عقل مجسم است و چون خود عقیله عالم است، توانست عقیله العرب به دنیا بیاورد و تربیت کند و در خطبه ها و سخنان و نحوه تعامل حضرت زهرا (س) در منزل و دیگران، ویژگی های عاقل بودن و در اوج بودن روشن و هویداست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان داشت: یک بُعد اسلام، عدالت ورزی است و تنها فهمیدن و تشخیص دادن یک موضوع کافی نیست بلکه باید بین حق و باطل را تبیین کرد، وارد میدان شده و میدان داری کرد، حق را مورد حمایت قرار داده و در برابر ظلم و طاغوت ایستاد و با آن به مبارزه برخواست که حضرت زهرا (س) این بعد از اسلام را به ما یاد دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وجود شخصیتی حضرت زهرا (س) عقلانیت، عدالت و معنویت در اوج خود قرار دارد

در وجود شخصیتی حضرت زهرا (س) عقلانیت، عدالت و معنویت در اوج خود قرار دارد