مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-24بين الملل

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی


مردم در کشورهای مختلف در سراسر جهان امروز جمعه برای ابراز همبستگی با فلسطین اشغالی و مخالفت با نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات کردند.

- مردم در کشورهای مختلف در سراسر جهان امروز جمعه برای ابراز همبستگی با فلسطین اشغالی و مخالفت با نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، در لبنان، تظاهرکنندگان ضمن ترتیب دادن تجمعی در بیروت خواهان پایان دادن به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

آنها با سردادن شعارهایی به مقاومت و مردم ثابت قدم فلسطین درود فرستادند.

در یمن صبح امروز راهپیمایی های گسترده ای در چهار میدان استان صعده در شمال یمن و همچنین راهپیمایی در استان صنعا در حمایت از تصمیمات جنبش های جهاد و مقاومت و پایداری مردم فلسطین در روزهای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی ها با صدور بیانیه هایی ضمن تاکید بر حمایت از انتخاب های جنبش های جهاد و مقاومت و پایداری مردم فلسطین، عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از غزه و عملیات مقاومت اسلامی در لبنان و عراق را تبریک گفتند.

تظاهرکنندگان خواهان تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و آمریکا شدند چرا که این امر موجب حمایت از اقتصاد این دو طرف و تامین منابع مالی جنگ های آنها علیه نوار غزه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی

تظاهرات در سراسر جهان در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی