مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 01:252023-12-02اقتصادي

یک میلیون و 800 هزار نهال در گلستان کاشته می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کاشت یک میلیون و 500 هزار اصله نهال در نوار شمالی و 5 میلیون و 300 هزار نهال در مناطق شمالی گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کاشت یک میلیون و 500 هزار اصله نهال در نوار شمالی و 5 میلیون و 300 هزار نهال در مناطق شمالی گلستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سلامتی شامگاه شنبه 11 آذر در حاشیه مراسم کاشت یک میلیارد درخت که در فرودگاه شهدای گرگان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در استان گلستان 75 هزار هکتار جنگل کاری شده که 50 درصد در مناطق شرقی استان از نوع سوزنی است.

وی بیان کرد: تنها پنج درصد این مقدار از جنگل کاری ها از بین رفته که بیشترین دلیل آن چرای بی رویه دام بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور گفت: در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فضای سبز و پیگیری رییس جمهور، این طرح از امروز (شنبه) وارد مرحله میدانی کاشت نهال شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای اجرای این طرح و با توجه به کاهش سطح بیابانی استان، یک میلیون و 500 هزار گونه مرتعی در شمال استان کاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 800 هزار نهال در گلستان کاشته می شود

یک میلیون و 800 هزار نهال در گلستان کاشته می شود