مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-06دانش

دیدار رییس سازمان انرژی اتمی با دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی دانشگاه ها


جمعی از دبیران انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه تهران و دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی در آستانه روز دانشجو، با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران و دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان، - جمعی از دبیران انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه تهران و دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی در آستانه روز دانشجو، با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران و دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان، از رآکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده (تهران) و آزمایشگاه های تولید رادیودارو بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از مدیران و مسوولان وزارت علوم، تعدادی از دبیران انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه تهران و دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی، امروز پانزدهم آذرماه با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت روز دانشجو با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان دیدار و گفت وگو کردند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این دیدار ضمن تبریک 16 آذر و روز دانشجو، اظهار کرد: آمریکایی ها به دنبال این هستند که با پیشوا بودن در دنیا پیشتاز باشند و رهبری جهان بر عهده آنان باشد.

به همین سبب و برای اینکه هیچ کشوری نتواند به این پیشتازی و پیشوایی دست یابد، سیاست های ظالمانه خود را پیاده می کنند که نمونه آن خاورمیانه جدید و اجرای این سیاست بود که مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان انرژی اتمی با دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی دانشگاه ها

دیدار رییس سازمان انرژی اتمی با دبیران کل اتحادیه های انجمن های علمی دانشگاه ها