مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-07سياسي

آغاز طرح مطالبه وظایف دستگاه های اجرایی توسط پلیس


سردار مهدی حاجیان رییس پلیس کرمانشاه امروز پنج شنبه 16 آذرماه در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان کرمانشاه گفت: مطالبه وظایف دستگاه های اجرایی گام مهم پلیس در راستای طرح های ایجابی جهت کاهش مشکلات مردم هست که نیازمند حمایت بیش از پیش دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) کرمانشاه برگزار شد، ضمن قدردانی از همدلی و انسجام بین مجموعه انتظامی و قضایی استان به عنوان عامل مهمی در ارتقاء امنیت، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قانون گرایی، افزایش صلح و سازش و مشارکت و همیاری بیشتر مردم برای ایجاد نظم و امنیت پایدار ازجمله موضوعاتی است که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی باید موردتوجه پلیس و دستگاه قضا باشد.

وی با اشاره به اهمیت بروزرسانی پلیس در مقابل تغییر مداوم رویکرد مجرمان در ارتکاب جرم افزود: مجازات های بازدارنده تر در حوزه ِ کارهای سلبی باید مورد اهمیت پلیس و دستگاه قضایی باشد.

رییس پلیس استان کاهش 20 درصدی سرقت ها در استان را مربوط توجه به 2 حوزه سلبی و ایجابی دانست و تصریح کرد: در حوزه سلبی تلاش در جهت برخورد سریع، صریح و قاطع با مجرمان و کشف جرائم و در حوزه ایجابی مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مطالبه وظایف دستگاه های اجرایی توسط پلیس

آغاز طرح مطالبه وظایف دستگاه های اجرایی توسط پلیس