مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-05بين الملل

انهدام 28 خودروی نظامی اسراییل در شبانه روز گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های قسام در تشریح دستاورد های رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: - ابوعبیده، سخنگوی گردان های قسام گفت: مبارزان قسام طی 24 ساعت گذشته ، 28 خودروی نظامی ارتش اشغالگر را در تمام محورهای درگیری در باریکه غزه منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های قسام در تشریح دستاورد های رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: مبارزان قسام از فاصله صفر با نظامیان متجاوز صهیونیست درگیر شدند و تعدادی از آن ها را به هلاکت رساندند.

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام در سخنانی اعلام کرد که رزمندگان قسام در 24 ساعت گذشته توانستند 28 خودروی نظامی (شامل تانک، خودروی زرهی و نفربر) را در تمام جبهه های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزیی منهدم کنند.

پیش از این، مبارزان گردان های قسام اعلام کردند که یک تانک اسراییلی را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار دادند.

در این عملیات شماری از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 28 خودروی نظامی اسراییل در شبانه روز گذشته

انهدام 28 خودروی نظامی اسراییل در شبانه روز گذشته