مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-26سياسي

دیدار رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر


به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن تقدیر از زحمات بسیج در عرصه های گوناگون به ویژه خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم های محکم تری برداشته و در عرصه های گوناگون خدمت رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی و از خود گذشتگی از نشانه های اخلاص بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با بیان اینکه امروز بسیج وظیفه ای بسیار خطیرتر و مشکل تر از دوران دفاع و مقدس دارد، اذعان کرد: صبر، حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص ترین ویژگی های یک بسیجی است.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

عدیده در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: بسیج همواره گره گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر

دیدار رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق و فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر