مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:012023-11-25سياسي

109 هزار نیروی رسمی در 12 هزار واحد فناور اشتغال دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدعلی نژاد در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در سطح کشور 54 پارک علم و فناوری داریم، اظهار کرد: از این تعداد 29 پارک استانی و 13 پارک دانشگاهی هستند و برخی نیز در مجموعه های مختلف مانند جهاد دانشگاهی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در این پارک ها 12 هزار واحد فناور داریم، مطرح کرد: در این واحدهای فناور 109 هزار نفر به صورت رسمی شاغل هستند که همه آن ها بیمه هستند.

محمد علینژاد با اشاره به اینکه همچنین 9 هزار و 300 شرکت دانش بنیان نیز داریم، عنوان کرد: از این تعداد دو هزار و 300 شرکت در خود پارک ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تمرکز توسعه ای ما در شهرهای کوچک است، خاطرنشان کرد: در سطح کشور 287 مرکز راشد داریم که یا در پارک ها و یا در دانشگاه ها مستقر هستند.

معاون فناوری و نوآوری وزرت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه مجموع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور حدود 20 هزار مورد است، تصریح کرد: پردیس علم و فناوری از نظر خدمات مانند پارک است که در اختیار واحدها و شرکت ها قرار گرفته و در صورت استقرار در آن از برخی از امتیازات بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 هزار نیروی رسمی در 12 هزار واحد فناور اشتغال دارند

109 هزار نیروی رسمی در 12 هزار واحد فناور اشتغال دارند