مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-26فرهنگي

حمایت ستاره «ونزدی» از مواضع ضداسراییلی بازیگر اخراج شده هالیوود


جنا اورتگا، ستاره ی 21 ساله سریال پرطرفدار «ونزدی»، حمایت ضمنی خود از مواضع ضداسراییلی ملیسا باررا که در بحبوحه ی جنگ غزه از لیست بازیگران فیلم «جیغ» خارج شده بود را ابراز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، ارتگا که اعلام کرده بود به دلیل کنار رفتن ملیسا باررا از فرنچایز ترسناک جیغ   به دلیل بیان دیدگاه هایش درخصوص حمله اسراییل به نوار محاصره شده غزه، در این فیلم بازی نخواهد کرد، بار دیگر از این ستاره 33 ساله ی مکزیکی اعلام حمایت کرد.

باررا که یکی از بازیگران اصلی فیلم های جیغ 5 و 6 بود به تازگی به دلیل پیام هایش در رسانه های اجتماعی در حمایت از فلسطینی ها توسط اسپای گلس، تهیه کننده فیلم، از بازی در قسمت هفتم سری فیلم های جیغ اخراج شده است.

نماگرفتی از TMZ نشان می دهد که ارتگا پست یکی از صفحات اینستاگرامی که به اخبار حامیان فلسطین بین سلبریتی ها می پردازد را پسندیده است.

این پست، حرف های باررا در دفاع از عقایدش درباره ی مناقشه ی فلسطین و اسراییل را منعکس کرده بود.

  این در حالی ست که حساب ایکس (توییتر) ارتگا نیز غیرفعال شده است، اما برخی از توییت های قدیمی او حاوی نظراتی در حمایت از فلسطین است.

اگرچه ارتگا به طور علنی از باررا یا فلسطین حمایت نکرده است، اما بسیاری بر این باورند که خروج او از فیلم جیغ راهی برای نشان دادن حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاره «ونزدی» از مواضع ضداسراییلی بازیگر اخراج شده هالیوود

حمایت ستاره «ونزدی» از مواضع ضداسراییلی بازیگر اخراج شده هالیوود