مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-02اجتماعي

آلودگی هوا طرح زوج و فرد را تاپایان هفته به معابر پایتخت برگرداند


رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، از فردا تا روز چهارشنبه طرح زوج و فرد در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور دراین باره گفت: با تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران از فردا تا پایان روز چهارشنبه تردد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا بر اساس پلاک زوج و فرد بوده و در این مدت تردد فقط بر اساس رقم آخر پلاک خودروها خواهد بود.

وی گفت: بر اساس مصوبات کمیته آلودگی هوای شهر تهران، فردا یکشنبه تنها خودروهایی می توانند در این محدوده تردد کنند که رقم سمت راست آخر پلاک آنها فرد و روز دوشنبه خودروهای با پلاک زوج حق تردد خواهند داشت و همین طور تا پایان روز چهارشنبه این طرح اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با تقویت و  استقرار بیشتر  تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده های اعلامی، این  طرح به صورت جدی اجرا و با خودروهای متخلف به وسیله دوربین ها و نیز ماموران برخورد خواهد شد.

وی درباره اقدامات پلیس برای کاهش آلودگی هوا نیز گفت: تا به امروز برگه معاینه فنی شش هزار خودرو که  برگه معاینه فنی داشته ولی دودزا بوده  و هوا را آلوده کرده بودند ابطال شده و ابن خودروها باید مجدد برای اخذ معاینه فنی به مراکز مربوطه اعزام شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا طرح زوج و فرد را تاپایان هفته به معابر پایتخت برگرداند

آلودگی هوا طرح زوج و فرد را تاپایان هفته به معابر پایتخت برگرداند