مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-10فرهنگي

رقابت 61 اثر در اولین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم


رقابت بین آثار راه یافته به بخش مسابقه سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم به مدت دو روز در باغشهر تفت استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد رقابت بین آثار راه یافته به بخش مسابقه سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم به مدت دو روز در باغشهر تفت استان یزد برگزار می شود.

احمد ذاکری رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت در این باره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 97 اثر در مدت تعیین شده به دبیرخانه سوگواره راوی رزم ارسال شد که از این تعداد 61 اثر از سوی هیات بازبینی و انتخاب سوگواره پس از بررسی های به عمل آمده، شایسته حضور در بخش مسابقه حضوری معرفی شدند.

به گفته وی، از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه نهایی سوگواره، 30 اثر در بخش نوجوانان و 31 اثر هم در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت.

ذاکری خاطرنشان کرد: نخستین سوگواره شبیه خوانی استانی راوی رزم با هدف شناسایی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در هنر آیینی مذهبی شبیه خوانی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه قیام حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش طی روزهای 22 و 23 آذرماه و همزمان با ایام فاطمیه در حسینه بیت العباس محله گرمسیر شهرستان تفت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان راه یافته به بخش مسابقه حضوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در دو وقت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 61 اثر در اولین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم

رقابت 61 اثر در اولین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم