مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-21فرهنگي

طرح ملی طوبی تلاشی برای تبیین زیست عفیفانه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشوربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیین رونمایی از طرح ملی طوبی؛ - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: به لحاظ کمی تلاش های خوبی در کشور برای تبیین عالمانه و هنرمندانه زیست عفیفانه و آموزه بزرگ حجاب و عفاف انجام دادیم  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشوربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیین رونمایی از طرح ملی طوبی؛ امروز چهارشنبه 29 آذر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی، مجری طرح ملی طوبی و جمعی از فعالان این حوزه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: قبول دارم طرح ملی طوبی در این دو سال طول کشید، اما در میان بررسی هایی که انجام داده ایم این طرح آزمون خود را پس داده است.

همچنین در طول پنج سال گذشته مربیان مروج، ناهی از منکر، آمر به معروف، فعال رسانه و معلم مدرسه، خالصانه و صادقانه برای این میراث حضرت فاطمه زهرا (س) کار می کنند و عمکردشان از کیفیت بالایی برخوردار است.

اما برای بهره وری و کارآمدی کلان فعالیت های تبلیغی شان، آن هم در شرایط جنگ هیبریدی و در شرایطی که چه قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم، با نسل زد مواجه هستیم، باید آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی طوبی تلاشی برای تبیین زیست عفیفانه

طرح ملی طوبی تلاشی برای تبیین زیست عفیفانه