مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20بين الملل

بایدن: به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسراییل هستیم


رییس جمهوری آمریکا همزمان با حمایت های تمام عیار از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و تلاش برای توجیه تلفات گسترده غیرنظامیان، خواستار تمایز قائل شدن رژیم صهیونیستی میان مبارزان حماس و غیرنظامیان فلسطینی شد.

- رییس جمهوری آمریکا همزمان با حمایت های تمام عیار از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و تلاش برای توجیه تلفات گسترده غیرنظامیان، خواستار تمایز قائل شدن رژیم صهیونیستی میان مبارزان حماس و غیرنظامیان فلسطینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالیکه تعداد کشته شدگان حملات رژیم صهیونیستی در غزه از 7 اکتبر به 20000 نفر رسیده است؛ بایدن که با صهیونیست نامیدن خود به حمایت تمام عیار از عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه داده، حالا می گوید رژیم صهیونیستی باید میان حماس و غیرنظامیان فلسطینی تمایز قائل شود و از تل آویو خواست تلاش کند تلفات غیرنظامیان را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز اسراییل، او در ادامه گفت: ما درباره آینده سیاسی ملت فلسطین و راهکار دو دولتی با تضمینی برای امنیت اسراییل که به واسطه آن، از صلح و روابط عادی با همسایگان عرب خود بهره مند شود، با شرکای اسراییلی و عرب خود در حال مذاکره هستیم.

بایدن هم چنین مدعی شد که یکی از دلایل عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی این بود که من از نزدیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسراییل هستیم

بایدن: به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسراییل هستیم