مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-10پزشكي

لباس هایی که نباید حین ورزش بپوشید


پزشک عضو هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: اکثر افرادی که به صورت منظم ورزش می کنند با استفاده از لباس های ورزشی متنوع؛ معیار خاصی برای انتخاب آن ها ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هنگام ورزش کردن اکسیژن لازم به  قسمت های مختلف بدن می رسد و سبب بالا رفتن سرعت گردش خون می شود به همین علت برای بالا بردن عملکرد بدن در خون رسانی به عضلات لازم است ورزشکاران از لباس ورزشی مناسب استفاده کنند.

ورزش برای سلامتی جسم و روح بسیار ضروری است و لباس های انتخاب شده برای ورزش هم تأثیری قابل توجهی بر عملکرد ورزشی دارند و سبب شکل گیری ذهنیت مناسب برای ورزش می شود.

برای هر ورزش یک لباس مناسب وجود دارد و بهبود بخشیدن به عملکرد ورزشی مهمترین نکته در خصوص انتخاب لباس ورزشی مناسب است چون لباس ورزشی مناسب بدن را از گرم شدن بیش از حد و خنک شدن ناگهانی که برای سلامتی خطرناک است، محافظت می کند.

تورج خدیری پزشک عضو هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در خصوص تأثیر لباس ورزشی بر کیفیت ورزش، اظهار کرد: اکثر افرادی که به صورت منظم ورزش می کنند با استفاده از لباس های ورزشی متنوع؛ معیار خاصی برای انتخاب آن ها ندارند و تنها تنوع رنگ و مدل لباس معیار انتخاب برای پوشیدن این لباس ها به هنگام ورزش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس هایی که نباید حین ورزش بپوشید

لباس هایی که نباید حین ورزش بپوشید