مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-08سياسي

راه اندازی پویش سبز سنه برای افزایش فضای سبز سنندج


شهردار سنندج از راه اندازی پویش سبز سنه و تشکیل دبیرخانه این پویش برای افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی عصر امروز در مراسم بهره برداری از پارک 20 هکتاری روجیار در سنندج، اظهار کرد: اقداماتی که در شهر سنندج انجام می شود نتیجه کار تیمی است و همین موضوع موجب شده بتوانیم گام هایی در مسیر خدمت به مردم فهیم و فرهنگی شهر سنندج برداریم.

وی با تقدیر از حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین شورای اسلامی شهر سنندج در کمک به اجرای برنامه های حوزه مدیریت شهری سنندج، گفت: شهرداری برنامه های مختلفی در حوزه توسعه فضای سبز، اجرای پروژه های عمرانی، رفع مشکلات ترافیکی، ایجاد بسترهای تفریحی و رفاهی دارد و قطعا عملیاتی کردن آن نیاز به همراهی و همدلی همه بخش ها خواهد داشت.

وی افزود: در برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم پویش سبز سنه راه اندازی شده و در قالب دبیرخانه آن، توسعه فضای سبز به صورت جدی در شهر سنندج در قالب پروژه های کوچک و بزرگ دنبال می شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه 11 مورد پارک جدید درون محله ای در طول تقریبا دو سال اخیر احداث شده و 20 پارک درون محله نیز بازسازی شده است، گفت: در کنار توجه به پارک های کوچک مقیاس، ایجاد بوستان های بزرگ مقیاس نیز به صورت ویژه دنبال و در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سبز سنه برای افزایش فضای سبز سنندج

راه اندازی پویش سبز سنه برای افزایش فضای سبز سنندج