مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20اقتصادي

105 واحد صنعتی راکد در گیلان احیا شد


مدیرکل صمت گیلان با اشاره به احیای 105 واحد راکد در گیلان گفت: احیای کارخانه های راکد و نیمه راکد در راستای افزایش اشتغال و تولید از اهداف مهم دولت سیزدهم بوده و تلاش ها برای رونق تولید در کشور و استان گیلان مضاعف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت استان گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه رویداد رسانه ای 24 ساعته جام امید در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صنعت در اشتغال و چرخه اقتصاد اظهار کرد: تولید، کلید برون رفت مشکلات و نویدبخش اقتصادی پویا و فعال خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت صنعت و تولید در استان گیلان به عنوان استانی پیش رو در تولید و صنعت کشور گفت: احیای کارخانه های راکد و نیمه راکد در راستای افزایش اشتغال و تولید از اهداف مهم دولت سیزدهم بوده و تلاش ها برای رونق تولید در کشور و استان گیلان مضاعف است.

مدیرکل صمت استان گیلان با اشاره به احیای 105 واحد راکد در گیلان بیان کرد: اجرای 152 پروژه صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد در دستور کار است که با اجرای این پروژه ها برای بیش از پنج هزار و 500 نفر اشتغالزایی صورت می گیرد.

پورحیدری با بیان اینکه 40 معدن متروکه اکتشافی در گیلان در مرحله بازگشت به چرخه فعالیت و تولید قرار است، افزود: جواز بیش از 600 شرکت در راستای ایجاد صنایع جدید در دستور کار است که با احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 واحد صنعتی راکد در گیلان احیا شد

105 واحد صنعتی راکد در گیلان احیا شد