مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 23:462023-12-09سياسي

کار جهادی از روستاهای محروم ایران تا کلان شهرهای برزیل


واژه جهاد با رسالت های طلبه گره خورده است و نمی شود طلبه باشی و با این واژه زندگی نکنی؛ زمان و مکان نمی شناسد و شوق رسیدن به قرب الهی راحتی، خوشی و استراحت را از تو می گیرد و چه شیرین است این جهاد و روبرو شدن با سختی ها.

کم نیستند مردانی که در خلوت خود با خدای خویش، عهدی جانانه در خدمت به خلق بستند و تا پای جان، بر سر پیمان خود ایستاده اند؛ آنانی که  مرامِ یتیم نوازی و کمک به نیازمندان را از مولای خود امیرالمؤمنین علی(ع) آموختند و با سربند یا زهرا ، کریمانه چون امام مجتبی(ع) در طریق الحسین(ع) قدم می نهند تا مقدمه ای باشند برای ظهور امید دل ها.

جهادگرانی که روز و شب نمی شناسند و خدمت به دین و قرآن را وظیفه ی خود می دانند و در این مسیر، زن و فرزندان خود را نیز همراه نموده اند؛آنان همان بسیجیانی هستند که پیر و مرادشان می گفت: در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و خَلف صالحش امام خامنه ای بسیاری از پیشرفت های کشور را مرهون همین تفکّر بسیجی می داند و می فرماید: بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

سوژه امروز خبرگزاری فارس، معلّم قرآن کریم، طلبه ای بسیجی، مدیری جهادی، آموزگاری دلسوز، پژوهشگری باسابقه و سربازی خستگی ناپذیر برای نظام و انقلاب است که نیمی از عُمرش را صرف فعالیت های جهادی، فرهنگی و آموزشی نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی از روستاهای محروم ایران تا کلان شهرهای برزیل

کار جهادی از روستاهای محروم ایران تا کلان شهرهای برزیل