مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-22سياسي

استقبال از نقش آفرینی مثبت فنلاند در روابط ایران و اروپا


از همراهی فنلاند به عنوان کشوری که می تواند تاثیر مثبتی در روابط ایران و اروپا داشته باشد، استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز در دیدار سفیر فنلاند در ایران با وی در تبریز اظهار کرد: کشور فنلاند روابطی با قدمت چندین دهه با ایران دارد که از لحاظ تاریخی و تمدنی، فرصت خوبی برای دو کشور محسوب می شود و سران کشور فنلاند می خواهند این روابط به صورت عادلانه و پایدار باقی بماند.

استاندار آذربایجان شرقی به نقش محوری استان در دیپلماسی خارجی اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان های محوری در شمالغرب کشور محسوب می شود و در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی به پیشرو بودن این استان در حوزه صنعت تاکید کرد و افزود: آذربایجان شرقی از لحاط صنعتی و اقتصادی جزو هشت استان برتر کشور است، به طوری که دارای صنعت بیش از 120 ساله در استان هستیم و همچنین به طبع رویه مردمی این منطقه، یکی از فعال ترن بخش های خصوصی کشور در آذربایجان شرقی فعال است.

خرّم به نقش اساسی آذربایجان شرقی در امنیت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این منطقه در امنیت و آرامش کشور بسیار تاثیر گذار است به گونه ای که با کشورهای ترکیه، آذربایجان و ارمنستان همسایه بوده و یکی از گذرگاه های روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از نقش آفرینی مثبت فنلاند در روابط ایران و اروپا

استقبال از نقش آفرینی مثبت فنلاند در روابط ایران و اروپا