مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-25بين الملل

تاکید مقام ارشد چین بر تعمیق مشارکت راهبردی جامع تهران-پکن


رییس انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی خاطرنشان کرد: توسعه جدید چین بی شک هم برای صلح و توسعه جهان فرصت های جدیدی را ارائه می کند و هم برای تعمیق روابط مشارکت راهبردی جامع چین و ایران و تقویت همکاری های دو کشور نشاط جدیدی را می افزاید.

- رییس انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی خاطرنشان کرد: توسعه جدید چین بی شک هم برای صلح و توسعه جهان فرصت های جدیدی را ارائه می کند و هم برای تعمیق روابط مشارکت راهبردی جامع چین و ایران و تقویت همکاری های دو کشور نشاط جدیدی را می افزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یانگ وان مینگ رییس انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی طی سخنرانی در چهاردهمین نشست سالانه انجمن های دوستی چین و ایران ، با بیان اینکه چین و ایران دو کشور با تمدن های باستانی هستند و به طور مشترک سهم مهمی در توسعه و پیشرفت تمدن بشری داشته اند، گفت: از زمان برقراری روابط دیپلماتیک بین چین و ایران در 52 سال پیش، روابط دو کشور به طور پیوسته توسعه یافته، در برابر تغییرات شرایط بین المللی مقاومت کرده و دوستی سنتی آن ها با گذشت زمان محکم تر شده است.

وی تصریح کرد: چین و ایران به عنوان کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای نوظهور مهم دارای زبان مشترک و گسترده ای در اجرای چندجانبه گرایی واقعی، حفاظت و ارتقای صلح و ثبات در خاورمیانه، حفاظت از اصول اساسی روابط بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقام ارشد چین بر تعمیق مشارکت راهبردی جامع تهران-پکن

تاکید مقام ارشد چین بر تعمیق مشارکت راهبردی جامع تهران-پکن