مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-07سياسي

مسئولان با ایجاد بسترهای مناسب از مهاجرت دانشجویان جلوگیری کنند


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با ایجاد بسترهای مناسب در کشور از مهاجرت دانشجویان جلوگیری کنند چرا که این جوانان آینده سازان کشور هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید با ایجاد بسترهای مناسب در کشور از مهاجرت دانشجویان جلوگیری کنند چرا که این جوانان آینده سازان کشور هستند.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه اولین و مهمترین وظیفه دانشجویان و دانش پژوهان کسب دانش و پیشرفت علمی است، تصریح کرد: دانشجویان باید شرایط زمان را درک کنند، از نیازهای جامعه باخبر باشند و درصدد کسب علم برای بهتر شدن وضعیت جامعه، تلاش کنند.

حجت الاسلام مجتهد شبستری خاطر نشان کرد: دانشجو نباید از اوضاع کشور و جهان غافل شود چرا که غفلت و نا آگاهی دانشجو از اوضاع سیاسی و اقتصادی و فرهنگی داخل و خارج کشور سبب خواهد شد او تاثیر خود را در جامعه از دست بدهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دانشجوی پیرو خط ولایت باید در کنار پیشرفت علمی، از مشکلات و چالش های روز کشور آگاه باشد و برای حل آنها تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با ایجاد بسترهای مناسب از مهاجرت دانشجویان جلوگیری کنند

مسئولان با ایجاد بسترهای مناسب از مهاجرت دانشجویان جلوگیری کنند