مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 07:522023-12-16ورزشي

شمسایی: فدراسیون هرچه زودتر برای حضور لژیونرها در جام ملت ها اقدام کند


از رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال خواستم هر چه زودتر برای حضور لژیونرها در بازی های آسیایی 2024 با باشگاه های آنان رایزنی کنند.

-  وحید شمسایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد احتمال حضور لژیونرهای تیم ملی فوتسال کشورمان و آخرین وضعیت آنها برای حضور در مسابقات 2024 اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ چیزی مشخص نیست و به دلیل اینکه برگزاری جام ملت های آسیا 2024 خارج از فیفادی است ما مشکل حضور لژیونرها را در تیم ملی داریم.

من با اصولی صحبت داشتم که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال در رابطه با این موضوع صحبت کند و هر چه زودتر برای حضور لژیونرها در جام ملت های 2024  با باشگاه های آنان رایزنی کنند.

وی افزود: ما باید نهایتا  45 روز قبل از برگزاری مسابقات آسیایی یعنی در اسفندماه اسامی نهایی 25 نفر خود را به AFC اعلام می کنیم و هیچ جای تغییر بعد از آن وجود ندارد.

از همین امروز تهمیداتی می طلبد که فدراسیون فوتبال برای حضور لژیونرهایی مثل اولادقباد، طیبی، احمدعباسی و آقاپور با باشگاههای آنان تماس داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این چهار بازیکن از مهرهای اصلی تیم هستند البته دیگر بازیکنان تیم ملی هم در شرایط ایده آل قراردارند اما ما باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسایی: فدراسیون هرچه زودتر برای حضور لژیونرها در جام ملت ها اقدام کند

شمسایی: فدراسیون هرچه زودتر برای حضور لژیونرها در جام ملت ها اقدام کند