مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-30بين الملل

جهاد اسلامی میزبانی امارات از رییس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


جنبش جهاد اسلامی فلسطین میزبانی امارات از رییس رژیم صهیونیستی با وجود جنایت های این رژیم علیه فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به امارات، تأکید کرد که استقبال از رییس رژیم جنایتکار، به منزله تشویق این رژیم برای تداوم جنایت هایش است.

  سفر رییس رژیم صهیونیستی بعد از دو ماه از نسل کشی در غزه و شهادت بیش از 15 هزار نفر توسط صهیونیست ها آن هم به یکی از کشورهای مسلمان منطقه صورت می گیرد.

بنابر گزارش شبکه المنار، جهاد اسلامی از امارات خواست تا میزبانی از مقامات رژیم اشغالگر تجدیدنظر کرده و روابط خود با این رژیم را به جهت احترام به مقدسات و وفاداری به شهدا، قطع کند.

  کنفرانس آب و هوایی COP28 در حالی از امروز (پنجشنبه) 30 نوامبر در شهر دبی آغاز و تا 12 دسامبر ادامه خواهد یافت که روزنامه جروزالم پست با اشاره به سفر اسحاق هرتزوگ اعلام کرد که او قصد دارد از فرصت حضورش در این نشست استفاده و در دیدارهایش با مقامات حاضر موضع اسراییل را تقویت و زمینه آزادی اسرای اسراییلی را فراهم کند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی میزبانی امارات از رییس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جهاد اسلامی میزبانی امارات از رییس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد