مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:412023-12-04حوادث

تتلو به ایران دیپورت می شود؟


اعلان قرمز به منزله استرداد نیست و پس از بازداشت متهم، نوبت دستگاه دیپلماسی و پلیس است که با ارائه مستندات کافی و به موقع زمینه موافقت دادستان استانبول با استرداد را فراهم آورد.

- جی پلاس؛ روزنامه جام جم نوشت: پس از دو هفته جنجال سازی امیر تتلو در ترکیه سرانجام پلیس این کشور وارد عمل شد و شامگاه شنبه این خواننده را بازداشت کرد.

درحالی که پلیس این کشور مدتی است تحقیقات درباره خانه وحشت تتلو را آغازکرده اما گفته می شود بازداشت او به دلیل توهین به کارکنان کنسولگری ایران در استانبول بوده و با شکایت کنسولگری دستگیر شد.

حال با دستگیری او احتمال ورود جدی پلیس به ماجرای خانه وحشت که در آن دختران کم سن وسال مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند و جنجال سازی های او بعد از افشای این موضوع وجود دارد.

تتلو بعد از ورود پلیس ترکیه به ماجرای خانه وحشت سعی کرد با طرح ادعای بازگشت به ایران و انتشار فیلم هایی از رفتار خود با دختران، وانمود کند این ماجرا پاپوشی برای او بوده و رفتار خوبی با دختران دارد و آنها دوست دارند در خانه اش بمانند.

ادعای بازگشت به ایران هم در حالی از سوی تتلو مطرح می شد که خودش هم می دانست با گذرنامه پانچ شده هیچ راهی برای بازگشت به ایران ندارد و با خیالی راحت به فرودگاه استانبول می رفت و حتی برگه استردادش را امضا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تتلو به ایران دیپورت می شود؟

تتلو به ایران دیپورت می شود؟