مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-10بين الملل

هشدار شاه اردن درباره خشونت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری


شاه اردن امروز یکشنبه درباره خشونت شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن امروز یکشنبه درباره خشونت شهرک نشینان صهیونیست در قبال فلسطینیان کرانه باختری و پیآمدهای تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هشدار داد.

  مناطق مختلف کرانه باختری در ساعات بامداد امروز (19 آذر) شاهد ورود نظامیان اسراییلی و درگیری با اهالی بود؛ چندین فلسطینی زخمی شده و تعدادی نیز دستگیر شدند.

شهر طوباس، در شمال کرانه باختری شاهد شدیدترین درگیری ها در ساعات بامداد بود؛ منابع محلی گفتند که تعداد زیادی نظامی اسراییلی با خودرو و نفربر و بولدزر وارد شهر شدند و درگیری شدیدی میان آن ها و جوانان مقاومت شروع شد.

دفتر پادشاهی اردن اعلام کرد که عبدالله دوم و مارک روته نخست وزیر هلند تلفنی با یکدیگر گفت وگو و اوضاع کرانه باختری و نوار غزه را بررسی کردند.

  در این بیانیه آمده است که عبدالله دوم درباره خشونت شهرک نشینان در قبال فلسطینیان کرانه باختری هشدار داد و گفت که ادامه این وضعیت باعث می شود اوضاع از کنترل خارج شود.

  بنابر گزارش وبگاه اردنی عمون ، شاه اردن بر ضرورت افزایش ارسال کمک های انساندوستانه به غزه به منظور کاهش آثار درد و رنج ساکنان این منطقه تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شاه اردن درباره خشونت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری

هشدار شاه اردن درباره خشونت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری