مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-20سياسي

مجالس اهل بیت(ع) انسان را از غفلت و نقشه های شیطان دور می کند


مجالس اهل بیت(ع) ذکر الله بودن و انسان را از غفلت رها کرده و نقشه های شیطان را نقش برآب می کند؛ این مجالس بندگان خدا را به سمت سعادت در دنیا و آخرت رهنمون می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین بهاءالدین ضیایی شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ذکر را یکی از نیازهای مبرم آدمی توصیف نمود و با بیان این که ذکر دوای بزرگ ترین درد آدمی است، خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها بارها در خطبه ها و سخنرانی هایشان فراموشی مردم نسبت به عهد و پیمانشان در روز غدیر خم باخدا و پیامبر را متذکر شدند.

وی با اشاره به فرازهایی از آیه 115 سوره طه با تأکید بر این که همواره باید مراقب فتنه انگیزی های شیطان در انحراف انسان و جامعه از صراط مستقیم باشیم، اظهار داشت: خداوند متعال می فرمایند؛ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَی آدَمَ مِنْ قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا ؛ پیش ازاین، از آدم پیمان گرفته بودیم؛ امّا او فراموش کرد؛ و عزم استواری برای او نیافتیم! سخنران حرم مطهر بانوی کرامت نسیان و فراموشی را یکی از بسترهای مهم نفوذ شیطان و اثربخشی وسوسه های او دانست و در تبیین چرایی فراموشی انسان علی رغم این همه هشدار، تذکر، عهد و پیمان و اقرارها، خاطرنشان کرد: نسیان و فرامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس اهل بیت(ع) انسان را از غفلت و نقشه های شیطان دور می کند

مجالس اهل بیت(ع) انسان را از غفلت و نقشه های شیطان دور می کند