مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-23سياسي

تامین آب شرب 37 هزار قزوینی با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی


مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 5 مجتمع آبرسانی در سطح استان توسط بسیج سازندگی در حال راه اندازی است که با بهره برداری از آن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در جریان برگزاری رویداد یک روزه جام رسانه امید اظهار کرد: بسیج سازندگی در موضوعاتی مانند آب شرب روستایی، شبکه راه ها، مراکز بهداشت و مدارس ورود داشته است.

در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف محرومیت زدایی و با فرماندهی سردار سلامی شکل گرفته و در سطوحی استانی نیز با فرماندهی فرمانده سپاه استان در حال فعالیت می باشد.

وی با اشاره به موفقیت های بسیج سازندگی استان قزوین در عرصه محرومیت زدایی عنوان کرد: همراهی و همکاری با گروه های جهادی، یکی از عرصه فعالیت بسیج سازندگی در سطح استان است که پایه و اساس شکل گیری بسیج سازندگی نیز به شمار می رود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین با بیان اینکه حدود یک هزار و 400 گروه جهادی در استان ساماندهی و مناطق هدف آنان مشخص شده است، افزود: بخشی از این گروه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنند که تعداد آن ها  562 گروه می باشد و در کنار آن ها 668 گروه جهادی محلات و 203 گروه جهادی خواهران نیز در استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب 37 هزار قزوینی با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی

تامین آب شرب 37 هزار قزوینی با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی