مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 01:152023-11-28بين الملل

درخواست حماس از «ایلان ماسک» برای بازدید از غزه


مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز سه شنبه از سرمایه دار بزرگ آمریکایی خواست برای مشاهده ابعاد گسترده ویرانی های ایجاد شده از سوی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسامه حمدان ، از سران جنبش حماس در پی بازدید اخیر ایلان ماسک ، مالک شبکه اجتماعی ایکس و ثروتمندترین مرد جهان از سرزمین های اشغالی، روز سه شنبه از این میلیاردر آمریکایی دعوت کرد به نوار غزه رفته تا ابعاد گسترده ویرانی ها و جنایات به بار آمده در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی در این باریکه را مشاهده کند.

اسامه حمدان در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر بیروت گفت: ما از او دعوت می کنیم به نوار غزه سفر کرده و ابعاد کشتارها و ویرانی هایی که آنها علیه مردم غزه مرتکب شده اند را با رعایت استاندارد عینیت و به شکلی معتبر ببیند.

این کارآفرین آمریکایی مالک شرکت های سرشناسی همچون اسپیس ایکس و تسلا روز دوشنبه از شهرک های صهیونیستی مجاور باریکه غزه که در آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر) هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفتند بازدید کرد.

ایلان ماسک در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه پستی با محتوای ضد این رژیم در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد و چند بار دیگر نیز مواضعی ضد اسراییل اتخاذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حماس از «ایلان ماسک» برای بازدید از غزه

درخواست حماس از «ایلان ماسک» برای بازدید از غزه