مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-06اجتماعي

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان افتتاح شد


نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در پویش هر مدرسه، یک نهالستان در طرح شهید عنایت الله مرادی طی آیینی در مدرسه پیامبر اعظم(ص) همدان با حضور دانش آموزان و مدیران کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در پویش "هر مدرسه، یک نهالستان" در طرح شهید عنایت الله مرادی طی آیینی در مدرسه پیامبر اعظم(ص) همدان با حضور دانش آموزان و مدیران کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش به افتتاح و بهره برداری رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان چهارشنبه 15 آذر در این مراسم، اظهار کرد: با پویش هر مدرسه یک نهالستان و افتتاح نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان تولید نهال در بحث طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سطح مدارس این استان از امروز کلید خورد که این امر مهم از نقش مؤثری در ترویج و نهادینه کردن کاشت نهال در بین نوجوانان و دانش آموزان برخوردار خواهد بود.

اسفندیار خزایی افزود: با مشارکت آموزش و پرورش، مدارس سطح استان در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت به نهالستان تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تصریح کرد: سهمیه استان همدان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تولید و کاشت 12 میلیون اصله نهال طی چهار سال بوده که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان افتتاح شد

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان افتتاح شد