مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-21سياسي

اختلاف زلسنکی و زالوژنی؛ اوکراینی ها طرف فرمانده ارتش را گرفتند


طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، 72 درصد از اوکراینی ها نمی خواهند «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین استعفا کند.

- طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، 72 درصد از اوکراینی ها نمی خواهند والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین استعفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی جدید موسسه بین المللی جامعه شناسی کی یف نشان می دهد، تنها 2 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که استعفای زالوژنی را اقدامی مثبت تلقی می کنند، 21 درصد نظر خنثی داشتند و در حالی که پنج درصد اصلا نمی دانند که آیا این اقدام مثبت است یا منفی.

هم چنین از میان کسانی که به ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعتماد دارند، 71 درصد مخالف هرگونه تصمیم برای برکناری زالوژنی هستند و تنها سه درصد پاسخ مثبت به این کار دادند.

یک پایگاه خبری اوکراینی چندی پیش به نقل از منابع نزدیک به مقامات این کشور نوشت، زلنسکی در ادامه اختلافش با فرمانده کل ارتش اوکراین تلاش می کند با دور زدن او مستقیما به فرماندهان این ارتش دستور دهد.

راشاتودی همچنین گزارش داد، زلنسکی و فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین چند ماه است که با یکدیگر اختلاف دارند و ضدحمله شکست خورده ارتش اوکراین در تابستان این تنش ها را بدتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف زلسنکی و زالوژنی؛ اوکراینی ها طرف فرمانده ارتش را گرفتند

اختلاف زلسنکی و زالوژنی؛ اوکراینی ها طرف فرمانده ارتش را گرفتند