مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-29اجتماعي

لزوم افزایش تاب آوری خوزستان در حوادث سیل و زلزله


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به برگزاری مانور زلزله در مدارس، گفت: در تلاش هستیم با برگزاری چنین مانورهایی ضمن آموزش همگانی، تاب آوری خوزستان در حوزه های مختلف و مسائلی مانند سیل و زلزله که خوزستان بیشتر به آن ها مبتلا است، - ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به برگزاری مانور زلزله در مدارس، گفت: در تلاش هستیم با برگزاری چنین مانورهایی ضمن آموزش همگانی، تاب آوری خوزستان در حوزه های مختلف و مسائلی مانند سیل و زلزله که خوزستان بیشتر به آن ها مبتلا است، افزایش یابد.

مرتضی شرف الدین شیرازی در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که امروز (8 آذرماه) در مدرسه بعثت منطقه باهنر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به صورت سراسری در کل کشور و در بیست و پنجمین سال برگزاری شده و هدف از برگزاری آن یادآوری و تمرین دستگاه های متولی خدمت رسانی و حوزه مدیریت بحران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هدف مهم تر این مانور، همگانی سازی موضوع آموزش است و مخاطب اصلی آن دانش آموزان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: این مانور در چهار مدرسه اهواز و در 30 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.

محورها و پایه های اصلی برگزاری این مانور، مجموعه جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش هستند اما در خدمت 20 ارگان و نهاد حاکمیتی و خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تاب آوری خوزستان در حوادث سیل و زلزله

لزوم افزایش تاب آوری خوزستان در حوادث سیل و زلزله