مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-02اقتصادي

سازمان غذا و دارو: کمبود شیرخشک رو به پایان است


توزیع ماهانه شیر خشک در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که نشان از افزایش سرعت تأمین و توزیع شیر خشک دارد و حاکی از آن است که کمبود شیرخشک رو به پایان است و بازار به سمت اشباع پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سیدحیدر محمدی روز شنبه در اجلاس شورای کلان منطقه 9 کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این شهر برگزار شد افزود: طی آبان ماه امسال هشت میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته که وضعیت عادی بود، ماهانه بین پنج میلیون تا پنج میلیون و500 هزار عدد قوطی توزیع شده است.

رییس سازمان غذا و دارو گفت:خوشبختانه در آبان ماه وضعیت خوبی در بحث تأمین شیرخشک داشتیم و امیدواریم که این وضعیت مطلوب و حتی بهتر از آن را در آذر ماه هم شاهد باشیم.

محمدی افزود: گروه های نظارتی در سراسر کشور بازدید از تمامی شرکت های پخش را در دستور کار قرار داده اند و با صدور برنامه توزیع توسط معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی، شیرخشک موجود در انبارهای شرکت های پخش، بین داروخانه ها توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در راستای اصلاح سیاست های ارزی شیرخشک و به منظور اطمینان از مدیریت صحیح زنجیره تأمین آن برای نوزادان، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و دارو: کمبود شیرخشک رو به پایان است

سازمان غذا و دارو: کمبود شیرخشک رو به پایان است