مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-04اقتصادي

شناسنامه دار شدن 12 هزار هکتار باغات مازندران


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 12 هزار و 382 هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

- ایسنا/مازندران مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 12 هزار و 382 هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رزاقی امروز در سومین جلسه طرح شناسنامه دار کردن باغات مازندران اظهار کرد: طرح شناسنامه دار کردن باغات استان باید هر چه سریعتر انجام شود، چراکه این اقدام یکی از عوامل مهم در افزایش صادرات محصول به خارج از کشور است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ارائه خدمات به باغداران باید منوط به شناسنامه دار کردن باغات باشد، بیان کرد: توزیع نهاده های باغی مانند کود یارانه ای باید در صورت شناسنامه دار شدن باغات توسط باغدار انجام شود.

این مسئول به لزوم اطلاع رسانی طرح شناسنامه دار شدن باغات تاکید و خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر جهاد کشاورزی، نظام صنفی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرای هرچه سریعتر این طرح شد.

رزاقی با بیان اینکه کد سلامت محصولات کشاورزی (QR )تمام فرایندهای تولید از زمان تولید و محل تولید و انواع کود و سمومی و فرآیند هایی که بر روی محصولات کشاورزی صورت گرفته را در خود جای خواهد داد، افزود: با نصب این کد بر روی محصولات، دست های دلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار شدن 12 هزار هکتار باغات مازندران

شناسنامه دار شدن 12 هزار هکتار باغات مازندران