مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27سياسي

برگزاری همایش بررسی فرصت ها و چالش های مناطق آزاد در دانشگاه مازندران


همایش بررسی فرصت ها و چالش های مناطق آزاد استان مازندران با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و حسینی پور استاندار مازندران در دانشگاه بابلسر برگزار شد.

- ایسنا/مازندران همایش بررسی فرصت ها و چالش های مناطق آزاد استان مازندران با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و حسینی پور استاندار مازندران در دانشگاه بابلسر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز 6 آذرماه، حجت الاسلام فولادی مدیر اجرایی مناطق آزاد مازندران در اجرای پنل علمی با موضوع بررسی چالش ها و فرصت های منطقه آزاد در دانشگاه مازندران بابلسر، با اشاره به عقب ماندگی استان در بهره مندی از منطقه آزاد، اظهار کرد: منطقه آزاد به عنوان پیشران توسعه اقتصادی در پنج حوزه اصلی تکلیف دارد.

وی با بیان اینکه در سال 1400 هفت منطقه آزاد تصویب شد و بعد از دو سال ماهیت منطقه آزاد شکل گرفت، افزود: اساسنامه منطقه آزاد مازندران در هفته گذشته تصویب شد و انتظار دارم از همه مدیران همکاری کامل در شکل گیری این مناطق داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخشی از منطقه آزاد چپکرود و میرود به عنوان زون فناوری شناخته شد، افزود: توسعه صنعتی، توسعه صنایع تبدیلی، گردشگری سلامت و اکوتوریسم فرصت های ارزشمندی است که باید در این مناطق به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بررسی فرصت ها و چالش های مناطق آزاد در دانشگاه مازندران

برگزاری همایش بررسی فرصت ها و چالش های مناطق آزاد در دانشگاه مازندران