مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-28اجتماعي

ورود 35 هزار دانش آموز تهرانی به مدارس نوساز


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از بازسازی 43 مدرسه فرسوده با 500 کلاس درس در شهرتهران و شهرستان های استان تهران در سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به رونق مدرسه سازی در استان تهران، اظهار کرد: ساخت و تحویل 100 پروژه آموزشی و پرورشی با 1142 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 143 هزار مترمربع در استان تهران باعث افزایش میزان فضاهای آموزشی شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش میزان ساخت مدارس در استان تهران، حدود 35 هزار دانش آموز در شهر تهران و شهرستان های استان تهران در سال 1402 وارد کلاس های درس نوساز و استاندارد شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به اهمیت بازسازی مدارس فرسوده اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 1402 با یک برنامه ریزی دقیق توانستیم مجموعا 43 مدرسه فرسوده که نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی بودند را بازسازی کنیم.

زارع ادامه داد: همین موضوع که به آن اشاره شد، باعث کاهش میزان کلاس های درس موجود هم می شود، اما با توجه به ضوابط و استانداردهای ساخت فضاهای آموزشی، ایمنی و رعایت دستورالعمل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است که با لطف پروردگار متعال این کار نیز به خوبی عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 35 هزار دانش آموز تهرانی به مدارس نوساز

ورود 35 هزار دانش آموز تهرانی به مدارس نوساز