مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-01سياسي

تبیین اندیشه شهید مدرس نیاز امروز جامعه است


رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به فداکاری شهید آیت الله مدرس(ره) برای عزت و عظمت ایران گفت: تبیین تفکر و اندیشه های این شخصیت عالم و مجاهد نیاز امروز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام سیدرضا تقوی امروز در آیین بزرگداشت هشتاد و ششمین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس (ره) که با حضور اقشار مختلف مردم در زیارتگاه این شهید در شهر کاشمر برگزار شد، شهید آیت الله سید حسن مدرس را یک عالم خدمتگذار دانست و افزود: برگزاری محافل تجلیل نوعب عبادت است، به همین دلیل تجلیل از خدمتگذاران و علما عبادت به حساب می آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که یک فردی در یک زمانی با حاکمیت زمان درگیر شد و به شهادت رسید، چه لزومی دارد که هر سال دور هم جمع شویم و بزرگداشت برگزار کنیم، ابراز داشت: فلسفه حضور ما در این گونه محافل که نوعی عبادت است کاملا واضح و روشن است.

وی با اشاره به اینکه جاده زندگی یکطرفه نیست که یک عده خون و جان بدهند و عده ای دیگر فقط نظاره گر باشند و زمانی که بستر توسط خون شهدا فراهم شد به مال و منال، مقام و مرتبه دست پیدا کنند، بیان کرد: ما در مقابل افرادی که شهید شدند و خون دادند، وظیفه داریم که به وظایفمان در برابر شهدا و راهی که رفته اند عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اندیشه شهید مدرس نیاز امروز جامعه است

تبیین اندیشه شهید مدرس نیاز امروز جامعه است