مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-07سياسي

رسانه های خوزستان افق های بلند را برای استان ترسیم کنند


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:در زمینه رسانه ها اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و امیدواریم خبرنگاران و رسانه هایی مانند شهید تهرانی مقدم داشته باشیم که افق بلندی را ترسیم کنند -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان صبح امروز در نخستین رویداد رسانه ای جام رسانه امید اظهار کرد: فلسفه بسیج امروز جهانی شده به طوری که می بینیم مردم غزه با تأسی گرفتن از فلسفه بسیج تأثیرگذاری می کنند.

وی افزود: در زمینه رسانه ها اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و امیدواریم خبرنگاران و رسانه هایی مانند شهید تهرانی مقدم داشته باشیم که افق بلندی را ترسیم کنند؛ رسانه های انقلابی ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

خانچی با بیان اینکه خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: با هر سفر رییس جمهور به خوزستان یک دستاورد و اتفاق خوب و جدیدی رونمایی می شود که نشان از توجه دولت به خوزستان است.

وی با توجه به مشکلات خوزستان در سال های گذشته بیان کرد: در گذشته و در فصل تابستان همواره با مشکلات و تنش های آبی و مرگ گاومیش ها مواجه بودیم اما با اقدامات جهادی که انجام شده دیگه شاهد چنین مشکلاتی نیستیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: سال ها پیش در بخش روستایی باید تانکر آب می فرستادیم اما اکنون ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های خوزستان افق های بلند را برای استان ترسیم کنند

رسانه های خوزستان افق های بلند را برای استان ترسیم کنند