مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-03اجتماعي

چهارمحال و بختیاری میزبان اختتامیه جشنواره «دانایی توانایی»


مدیر کل فرهنگی، هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره دانایی توانایی در چهارمحال و بختیاری، گفت: هدف این جشنواره افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت میزبانی این استان از اختتامیه جشنواره دانایی توانایی دانش آموزان سراسر کشور، گفت: این جشنواره سال گذشته در بین 400 هزار دانش آموز برگزار و بالغ بر 700 هزار کتاب غیردرسی مطالعه شد.

مدیر کل فرهنگی، هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش در خصوص روند سیر جشنواره، افزود: مسابقه کتابخوانی در سه سطح مدرسه، منطقه و سپس استانی برگزار شد.

وی عنوان کرد: راه یافتگان به مرحله استانی کتاب معرفی شده را خوانده و سپس شرکت کنندگان برای سومین بار گلچین شده و برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.

پورثانی، گسترش فرهنگ مطالعه، دسترسی آسان دانش آموزان به کتاب های مفید و تازه های نشر، حمایت از دانش آموزان مولف، بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان، توسعه، تقویت و تجهیز کتابخانه های مدارس، انس و الفت بیشتر دانش آموزان و خانواده ها با کتاب و مطالعه و غنی سازی اوقات فراغت در قالب شناخت، آموزش و فرهنگ را از اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری میزبان اختتامیه جشنواره «دانایی توانایی»

چهارمحال و بختیاری میزبان اختتامیه جشنواره «دانایی توانایی»