مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-09اجتماعي

ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود


در کنار ساخت اردوگاه ها، باید از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استفاده کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در کنار ساخت اردوگاه ها، باید از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استفاده کرد.

محمدمهدی فداکار عصر 18 آذر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ضرورت استفاده از اردوگاه های آموزش و پرورش استان بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در داخل شهر کرمان بیشتر شده که در این زمینه باید در کنار ساخت اردوگاه ها، از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران استفاده کرد.

وی با اشاره به یکی از دستورکارهای جلسه مبنی بر مساعدت مالی جهت ساخت اردوگاه شهید سلیمانی، گفت: استان در این زمینه همکاری لازم در حد توان را خواهد داشت اما به منظور تامین اعتبار آن باید وزارت آموزش و پرورش ورود پیدا کند تا پروژه احداث شود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش درباره تعمیر، تجهیز و تامین اسکنر برای امتحانات نهایی دانش آموزان مدارس استان، گفت: با توجه به اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در اختیار سازمان نوسازی مدارس استان قرار داده، آموزش و پرورش نیز باید اولویت های موردنیاز خود را تهیه کند و جهت تعمیر و تجهیز در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود

ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود